søndag 6. mai 2018

Første fotodag unnagjort

I går ble første photoshooten med modell unnagjort. Siden jeg aldri har jobbet med modeller før, var jeg skikkelig spent på om jeg fikk til å jobbe med denne typen fotografering. Jeg hadde kjempeangst og var livredd for at jeg ikke skulle klare å formidle det jeg var ute etter, men med en superpen og talentfull modell, gikk det over all forventning.

Dette har virkelig gitt mersmak og i dag er det fotografering med samme modellen i Bergen Sentrum. Jeg er kjempespent og håper at jeg får dette til også.

I går var jeg så nervøs at jeg glemte enkelte detaljer, men siden dette er første gangen, synes jeg ikke det gjør så mye egentlig. Slikt kommer med erfaring og det er feilene en lærer av.

Null Bilder
Det vil ikke bli lagt ut noen bilder i dag, da jeg synes det er bedre at modellen får disse bildene før de offentliggjøres. Det tar også en god del tid med etterarbeid, så dere får smøre dere med tålmodighet enn så lenge.