onsdag 2. mai 2018

Da er vi igang igjen - Modeller

Omsider er vi oppe og går igjen. Det har vært stille på bloggen i over ett år, da Glafo-bloggeren har vært opptatt på andre felt.

Denne gangen er det en drøm som blir oppfylt for fotografen og det er at endelig skal hun få tatt bilder av

MODELLER

Dette har vært en drøm lenge og det er jammen på tide at dette skjer. Det skal bli kjempegøy, men fryktinngytende. Jeg er spent på om jeg klarer å få til blikkene og få frem personligheten til modellene som jeg leier inn. Kanskje passer jeg meg som en slik fotograf, eller kanskje passer jeg ikke og trakker i salaten med begge føttene.

Som jeg lærte av min mormor, vet en ikke om en får det til før en har forsøkt og det er et fint motto å få med seg.

Har du aldri gjort slik fotografering før og har lyst til å prøve deg, er det bare å ta kontakt via facebooksiden til Glade Fotografer, eller i kommentarfeltet på bloggen.

Dette gjelder kun for de som bor i Bergen eller i områdene rundt