tirsdag 11. oktober 2016

Hvor var spøkelsene?

På tirsdag publiserte Glafo noen bilder der det befant seg spøkelser. Her kommer løsningen.

1. Hundehode
2. En bichon frise med ryggen til
3. Et menneskeansikt
4. Hundehode
5. En kvinne




Å lete etter spøkelser i bildene en tar, er faktisk ganske morsomt. En trenger ikke tro på ånder for å gjøre dette, men det er utrolig artig å holde på med. Årsaken til at jeg begynte å lete etter ting i bildene mine, var fordi jeg ble inspirert fra en blogg ved navn Synskepeggy. Dette er en blogg som skriver/skrev mye om åndelige saker og etter å ha kikket på denne bloggen, tenkte jeg at jeg skulle begynne med dette jeg også.

Det som egentlig skjer med oss, er at øynene våre automatisk leter etter ting vi kan gjenkjenne og mønster i ting som vi ser på. Dere aner ikke hvor mange drager og dinosaurer jeg har sett i skyer.

Er du glad i å fotografere, er det bare å gå igang å lete, spøkelsene finnes der. Det er bare å være tålmodig.

Happy Hunting