fredag 29. november 2019

Jul i stua

Så har bloggeren sånn delvis fått jul i stua. Oppe i 2. etasje er det ikke helt klart, da vi venter på et lite juletre som skal stå der oppe. Dette kommer i neste uke, så da blir det bilder derfra neste helg.,

Det har vært en stri tørn med sammenbrudd sånn ca annenhver dag denne uken. Når man begynner å pakke ut alle eskene med julepynt og det flyter rundt med esker, papir, glitter og andre julerelaterte ting, er det lett å miste gangsynet. Jeg har også vært litt stresset når det gjelder hvor jeg skulle plassere hva. Jeg tror jeg har funnet det ut nå.

Det er ikke bare pyntingen, men hver dag har vi vært nødt til å ta turen til Åsane fordi undertegnede har glemt et eller annet som hun MÅ ha for å kunne pynte ferdig. Vi har tradisjonell og fargerik pynt. Det finnes ikke moderne elementer i pynten, eller joda, det gjør jo det, men det meste er fargerikt og gammeldags. Det er det vi foretrekker.

Her er noen av bildene som viser hvordan vi har det hos oss. Flere bilder vil komme, så det er bare å stikke innom bloggen og se om det har kommet nye innlegg.

 Julepyntet kjøkken,
som er i ferd med å fylles med ingredienser
til baking

 Endelig fikk jeg bruk for lysmansjettene igjen.
Disse har ligget i dvale i sånn ca 20 år








 En plastigrein og en kongle og fugl, blir fin julepynt


Lille Hasle er like blid, selv om han 
ikke har noen kjæreste enda




Bilder fra stuen kommer neste uke.

Ha en fin adventshelg 💓