lørdag 12. oktober 2019

Uperfekt sneak peak - Rossland

Da har vi omsider fått mellomgangen opp og iorden. Det har tatt sin tid. Det er ikke så lett å rekke over alt mulig, når man farter til og fra Ikea flere ganger i uken. Dessverre kan jeg opplyse om at vi enda ikke er ferdige med innkjøpene. Den kommende uken er det gardinstenger som står på planen. Dere kan tro at jeg har ventet lenge på disse.

Siden vi ikke er ferdige med å få alt på stell, har jeg valgt å bare legge ved noen utsnitt av gangen. Det vil komme skikkelige bilder senere, når jeg får igang Canon-kameraene mine.

Etter mange mange år på vent, har det endelig blitt plass til dukkene som jeg kjøpte engang på 90-tallet. Disse er fra det amerikanske merket Franklin Mint. Dessverre har de sluttet å selge disse dukkene og de har også trukket seg utav Norge, så disse dukkene er umulige å få tak i, så sant en ikke kjøper dem fra gode selgere på Ebay.











Dette får være den eneste
interiørdetaljen dere får
se for denne gang.