lørdag 23. juni 2018

Modeller for portrettfotografering søkes i Bergensområdet

Har du lyst til å sitte modell for portrettfotografering?

Du trenger ikke ha modellkropp, eller utseende for å være med på dette.

Som mange nå vet, har jeg holdt på med fotografering siden jeg lærte å gå. Jeg er blitt en smule lei av å ta natur- og postkortbilder og har nå lyst til å forsøke meg på portretter. Jeg har ingen utdannelse på dette feltet, men har bare lyst til å forsøke og se om dette er noe jeg kan jobbe videre med.

Jeg har tatt litt innendørsportretter, som dere kan se i mappen ved navn Portfolio.

Det jeg nå søker etter er

*Kvinner fra 16 år og opptil 40 år

*Par, uansett alder

Barneportrett og dyreportrett vil bli tatt på senere tidspunkt.

Jeg har ingen krav når det kommer til utseende på modellene. Du må bare være flink til å ta imot instrukser fra fotografen.

Dette er et seriøst prosjekt og jeg ønsker kun seriøse henvendelser.

Fotograferingen innebærer ikke nakenhet

Hvis du har lyst til å vite mer, er det bare å sende en mail (se kontakfanen oppe på siden)

Dere vil også få tilsendt bildene på fil, eller papir, etter ønske

For å bli fotografert, må du/dere gi tillatelse til at bildene kan bli lagt inn i min portfolio og at noen av bildene kanskje blir levert inn til konkurranser.

Dette gjelder både utendørsfotografering og i studio

Ved det sistnevnte, vil dere bli informert hvis og når dette blir gjort.