torsdag 14. juni 2018

Black and Colours

Mens undertegnede holder på med å produsere flere råd til hvordan du kan få gode bilder, har jeg valgt å glede dere (eller ikke glede dere) med noen fine blomster på svart bakgrunn. Etter at jeg har lært meg maskelegging på bilder, har jeg fått et nytt liv for å si det slik.

Det er lenge siden jeg tok disse bildene, så de har fått ligge og modne seg godt i fotomappen på pc'en.

Selv om en kanskje er misfornøyd med bilder som en har tatt, er det dumt å slette dem. De har ofte godt av å ligge og modnes en stund. Plutselig kan det dukke opp en kreativ idè i hodet ditt og da er det dumt hvis bildet er borte.

Disse bildene her har ligget leeeeenge. Jeg har kikket på dem med jevne mellomrom, uten å få noen gode idéer inntil i går, da bildene datt ned i hodet mitt.