fredag 18. november 2016

Endelig helg

Vi starter helgen med noen fargerike bilder. Disse er tatt litt rundt omkring, bl a. på Krokeide og i Fyllingsdalen.

Det har vært lite mosjon på Glafo-bloggeren den siste tiden. Jeg kan ikke la være å ta med kameraet hvergang jeg skal på "tur" og da blir det mange stopp og turen blir ikke så lang som en gjerne skulle håpet.

Jeg leker nå med tanken på å investere i et kompakt-kamera av god kvalitet, da jeg ikke liker å dra på dyrt fotoutstyr rundt i byen blant tiggere og narkomane. Glafo-bloggeren er en ganske liten dame og selv om hun kan bli fryktelig sinna innimellom, er hun ikke sterk nok til å slåss mot evt. banditter som har lyst til å stjele leketøyet hennes.

Det blir vel til det at jeg er nødt til å leie inn min mann som bodyguard. Han er tross alt en tidligere idrettsmann.

Imens dere venter på bybilder, får dere kose dere med disse bildene :)