torsdag 15. september 2016

På Gjengrodde Stier (nesten) i Rosendal

Bildene er presentert med lav oppløsning pga copyright

I dag blir det 3 sommerbilder. Alle disse er tatt i Rosendal for mange år tilbake. Jeg tror disse var blant de første jeg tok da jeg hadde kjøpt mitt første digitale speilrefleks, et Canon 350D.

Før den tid hadde jeg en passe stor interesse for fotografering, men da jeg kjøpte et digitalt kamera, åpnet det seg en helt ny verden for meg. Jeg knipset og knipset, det kostet tross alt ikke penger og var det bilder som ikke ble så bra, var det ingen katastrofe.

Årsaken til at jeg har valgt disse bildene i dag, er fordi vi trenger noen sommerbilder, trass i at temperaturen ute har bikket 26 varmegrader.

For en som er oppvokst i Rosendal, er det vanskelig å finne motiv som kan være passende for en pirkete fotograf. Det er vel det at en ikke ser skogen for bare trær. Alle sier det er så fint i Rosendal og det er det helt sikkert, men jeg klarer bare ikke å se det. Jeg har fotografert og fotografert i det uendelige der inne, men klarer ikke å finne it-motivet, men engang må det dukke opp.

Så lenge det er liv, er det håp sa bruden...