lørdag 10. september 2016

Farvel til sommeren

Før vi visste ordet av det, var sommeren over og høstfargene har begynt å sette seg. Dagens bilde er et veldig gammelt bilde, som jeg tok da jeg hadde kjøpt mitt første digitale kamera, nemlig Canon 350D. Jeg vil tro at det var det som gjorde at jeg begynte å fotografere for fullt.

Tidligere brukte jeg filmbasert speilrefleks, noe som gjorde at fotogleden forsvant litt. Det var trasig å gå og vente på at filmen skulle fremkalles og når man får den, oppdager at en at bare noen få bilder er brukende. Det var heller ikke mulig å redigere dem og hver gang en skulle ha kopier og forstørrelse, var man nødt til å levere negativene inn til fotografen.

Jeg er jammen meg glad den tiden er over nå.

I dag har jeg valgt å legge ut et sommerbilde slik at vi kan se hvordan sommeren egentlig er og slik at vi kan forsøke å glemme den triste og regntunge sommeren som vi har hatt i år.