onsdag 24. august 2016

Hemmelig fotoprosjekt på trappene

Den Glade Fotografen planlegger et fotoprosjekt. Hva dette fotoprosjektet går utpå, holder hun foreløpig tett om, da hun ikke har fått kontaktet de rette instansene enda. Det er flere institusjoner som skal kontaktes og siden hun regner med å få et "nei" fra endel av dem, vil hun ikke røpe hva det dreier seg om.

Det hun trenger i den forbindelse, er følgende:

1. En kvinnelig modell med langt hår. Alder ca 25 - 30 år

2. En hvit, lang kjole

3. Ordet "Ja" fra endel kjente institusjoner

4. Noen som kan sette opp håret til modellen

5. Noen som kan sminke henne, hvis hun ikke kan det selv

6. En bibel

7. Røykmaskin

8. Assistent til å styre røykmaskinen

9. En annen assistent til å ta seg av reflektor

10. Bærbar og batteri-drevet blitsanlegg

Sånn. Da vil jeg ikke si mer om den tingen. Det eneste er at modellen må tåle å fryse siden dette er bilder som skal tas med vinteren og går det bra med arbeidet og vi samarbeider bra, kan det gått hende at det blir flere foto sessions.

Undertegnede har ingen erfaring når det kommer til bruk av modeller og derfor må modellen være litt erfaren og vite hva hun skal gjøre. Jeg ønsker ikke en modell som er like usikker som meg når det kommer til hva som skal gjøres.

Jeg legger ved et bilde som viser hva jeg skal bruke denne modellen til og det skal bli spennende fremover, men først skal høstens veldedighetsaksjon unnagjøres...