søndag 24. juni 2018

Søndagsbilde

I dag er det 24. juni og nøyaktig 6 md igjen til julematen står på ovnen, eller i stekeovnen. Derfor har jeg tenkt å terge dere med et lite julebilde.


Jeg synes dette bildet er så stemningsfullt. Bildet er tatt med kamera på stativ og alle lys avskrudd. Jeg tror jeg tok det med 24 - 105, men er ikke sikkert. Det kan like greit være makroobjektivet.

Jeg må si at jeg gleder meg veldig til høsten. Av en eller annen grunn har jeg mistet sansen for sommeren. Den er altfor påtrengende og varm. Det er rart fordi for et par år siden elsket jeg sommeren og jeg aner ikke hva som har gjort at jeg nå misliker den og holder meg innendørs på solfylte dager. En av grunnene er at jeg har vitiligo og må være forsiktig i solen fordi meg mangler mer og mer pigmentering på kroppen, Det gjør meg faktisk ingenting å være innendørs. Det eneste dumme, er at fotografen har lagt ganske mye på seg pga dette og må, etter streng ordre, komme seg ut og mosjonere legemet.

Ha en fin søndag alle sammen. I morgen er det heldigvis mandag og da kommer det litt kunnskap fra Kunnskapens Kilde.