fredag 6. januar 2017

Naturens Kunstverk

Jeg beklager at det har gått noen dager siden jeg sist oppdaterte bloggen. Jeg fant ut at jeg ville ha en liten blogg-ferie. Sannheten er at jeg har hatt litt manko på inspirasjon og det er lett når man har en fotoblogg. Det er jo grenser for hvor mange bilder man har liggende og som er passende til å legge ut på en blogg. De skal jo ha en viss kvalitet også.

Siden vi er godt inni det nye året, håper jeg at vi kan ta en mengde bilder som vil både glede og inspirere dere til å komme dere ut sammen med kameraet eller mobilen, for å ta masse bilder. Kanskje kommer det en liten tutorial også innimellom.

I dag er det på tide med litt vinterbilder, dvs frostbilder. Som endel av leserne har oppdaget, er Glafo-bloggerne veldig fascinert av blader og siden den kvinnelige delen av Glafo fikk et makroobjektiv, har hun virkelig oppdaget hvor fascinerende slike ting er på nært hold.

Jeg har gjort klar 4 bilder som ble tatt før jul og håper dere vil like dem. Det vil nok komme flere siden.